Garanția produselor - Lillian Vizhadi
Prin garantia oferită se asigură drepturile consumatorului, conform OUG nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, și conform OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
Toate produsele Lillian Vizhadi sunt verificate de către ANPC înainte de comercializare
Verificarea ANPC produse din Argint 925
-
Produse < 2 grame
- Marca de titlu: 925
- Sunt verificate de către ANPC in baza borderourilor si cererilor înaintate de LILLIAN VIZHADI SRL
-
Produse > 2 grame care permit marcarea prin structura
- Marca de titlu : 925
- Marca de responsabilitate : LIV
- Marca de stat: marca ANPC
-
Produse > 2 grame care nu permit marcarea prin structura
- Marca de titlu: 925
- Sunt verificate de către ANPC in baza borderourilor si cererilor înaintate de LILLIAN VIZHADI SRL
1. Ce reprezintă certificatul de garanție?
Certificatul de garanție comercială reprezintă angajamentul LILLIAN VIZHADI SRL și L. VIZHADI SILVER JEWELRY SRL, în calitate de vânzători, că produsele comercializate sunt conforme cu specificațiile declarate: produsele sunt din Argint 925.
Toate bijuteriile achiziționate de pe www.lillianvizhadi.ro sunt livrate împreună cu acest certificat, iar factura fiscală aferentă este transmisă pe adresa de e-mail sau la nr. de telefon al clientului sau este pusă împreună cu certificatul in colet.
Bijuteriile din Argint 925 sunt verificate si marcate conform reglementărilor ANPC si sunt conforme cu normele legale în vigoare.
2. Durata garanției legale și comerciale
Durata garanției legale de conformitate este de 2 ani (24 de luni) de la data livrării produsului.
Garanția legală nu restrânge drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare.
3. Ce constituie lipsă de conformitate?
Conform O.U.G. nr. 140/2021, produsul este considerat neconform dacă:
- nu corespunde metalului prețios menționat in certificat;
- nu este potrivit scopului pentru care este utilizat în mod obișnuit;
- nu are durabilitatea, siguranța sau funcționalitatea necesară;
- prezintă defecte de fabricație sau montaj;
4. Ce nu este acoperit de garanție?
Garanția nu acoperă:
- uzura normală;
- deteriorări cauzate de purtare neadecvată, șocuri mecanice, accidente, oxidare, rupere, zgârieturi;
- contactul cu apă, substanțe chimice, produse cosmetice sau de curățenie;
- întreținere defectuoasă;
- modificări estetice datorate utilizării excesive;
- pierderea produsului, furtul sau manipularea necorespunzătoare;
- produse care au fost modificate sau personalizate la cerere.
5. Modalitate de exercitare a dreptului la garanție
Consumatorul are dreptul de a solicita, fără costuri aducerea produsului la conformitate prin:
1.Reparație
2. Inlocuire cu un produs identic sau asemanator, daca reparația nu este posibilă
3. Returnarea sumei cuvenite, daca nici una din modalitățile de mai sus nu sunt posibile
Solicitările se transmit pe e-mail la: lillianvizhadi@gmail.com cu titlul GARANTIE însoțite de imagini ale produsului, descrierea defectului, imagini cu certificatul de garanție si factura sau bonul fiscal. Termenul de soluționare este de maximum 15 zile calendaristice.
6. Inspecție și evaluare
Fiecare produs este supus unei evaluări tehnice înainte de acceptarea solicitării de garanție. Dacă defectul este acoperit de garanția legală, produsul va fi reparat, daca nu va putea fi reparat, va fi înlocuit cu un produs identic sau similar, iar daca nici una din variantele de mai sus nu sunt posibile, suma plătită va fi restituita clientului.
Dacă se constată că produsul nu are un defect de fabricație, ci deteriorarea se datorează utilizării necorespunzătoare, clientul va fi informat prin e-mail, iar eventualele costuri de reparație sau transport vor fi suportate de client.
7. Întreținere recomandată
Pentru a menține starea bijuteriilor, vă recomandăm:
- să evitați expunerea la umiditate, parfumuri, creme și detergenți;
- să păstrați bijuteriile în ambalajul original;
- să le curățați doar cu soluții dedicate pentru metale prețioase;
- să nu le purtați în timpul somnului, activităților fizice sau în medii umede;
- oxidarea argintului este naturală și nu constituie defect de fabricație.
8. Declarație de conformitate
LILLIAN VIZHADI SRL, autorizată de ANPC pentru operarea cu metale prețioase, declară că toate produsele comercializate:
- sunt conforme cu specificațiile tehnice;
- sunt verificate si marcate de către ANPC
- respectă prevederile HG 1022/2002, OG 21/1992 și OUG 140/2021.
9. Date de contact
Pentru orice întrebare privind garanția sau conformitatea produselor:
- Email: lillianvizhadi@gmail.com
- Whatsapp: +40753114707
Acest certificat este emis în baza legislației naționale privind protecția consumatorilor și asigură toate drepturile legale conferite de reglementările în vigoare.
Verifica!
-
Certificatul de garanție si factura sau bonul fiscal
Pentru a beneficia de garanție, trebuie sa ai certificatul de garanție si factura sau bonul fiscal.
-
Termenul de 2 ani (24 de luni)
Verifica daca produsul mai beneficiază de garanție conform datei din factura/bon fiscal si din certificatul de garantie.
-
Garantia NU acopera
manevrarea necorespunzatoare, rupturi, deformari, furt, accidentare, suferirea unor modificari de culoare si forma dupa supunerea bijuteriilor la substante toxice, machiaje, apa cu sulf, activitati casnice, umezeala, zgarieturi, intrebuintare gresita sau orice alta forma de distrugere etc.
Daca ai respectat cele menționate mai sus si beneficiezi de garanție in termenii legali:
Trimite e-mail la adresa: lillianvizhadi@gmail.com cu titlul: GARANTIE
1. ATASEAZA CATEVA POZE CU PRODUSUL SI ZONA IN CARE ACESTA PREZINTA DEFECTE
2. ATASEAZA POZA CU FACTURA/BONUL FISCAL
3. ATASEAZA POZA CU CERTIFICATUL DE GARANTIE
4. MENTIONEAZA ADRESA DE UNDE PRODUSUL POATE FI RIDICAT SI UNDE URMEAZA A FI RETURNAT
Procesul durează maxim 15 zile
-
Îți vom răspunde la solicitare in maxim 48 de ore
Daca totul este in regula, vom trimite un curier la adresa menționată de către tine. Te rugam sa împachetezi produsul corespunzător astfel încât sa nu fie afectat pe timpul transportului, cu certificatul de garanție si bonul sau factura.
-
Verificarea produsului
Echipa noastră de specialiști va analiza produsul si vei primi un email de informare referitor la încadrarea produsului in garanție. Daca produsul nu poate fi reparat\înlocuit pe garanție, clientul va fi întrebat daca dorește reparația pe costurile sale. De asemenea, costul de transport tur-retur va fi suportat de către client, doar daca produsul nu se încadrează in garanție, in urma verificării.
-
Vei primi produsul reparat/înlocuit in maxim 15 zile de la trimiterea emailului cu Garanția
Daca se constata ca produsul a suferit modificări din cauza utilizării necorespunzătoare, costul de transport va fi suportat de către client, la fel ca si costul cu reparația, daca clientul solicita reparația in urma emailul de informare.
DACA AI DETERIORAT PRODUSUL PRIN UTILIZARE NEADECVATA
ITI RECOMANDAM SA IEI LEGATURA CU CEL MAI APROPIAT BIJUTIER! DE REGULA, NU EXISTA PRODUSE CARE NU POT FI REPARATE, CHIAR DACA AU FOST DEGRADATE IN URMA UTILIZARII NECORESPUNZATOARE, ASTFEL EVITI CHELTUIELILE CU TRANSPORTUL TUR-RETUR.
Daca produsul prezintă defecte de fabricație sau montura
Toate bijuteriile Lillian Vizhadi au fost verificate individual inainte de a fi puse spre vanzare, dar te rugam sa verifici amănunțit si tu produsele in momentul in care le primești. !!! Nu rupe eticheta, nu arunca accesoriile cu care au venit bijuteriile!!!Pentru achizițiile online ai dreptul sa returnezi produsul in termen de 15 zile calendaristice din momentul recepționării, daca acestea nu au fost purtate si au eticheta atașată, împreună cu celelalte accesorii(certificat de garanție, factura fiscală, cutii, pungi, etc). Te rugam sa completezi formularul de retur din Politica de retur.