RETURURILE DE PRODUSE – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

Prin garantia oferită se asigură drepturile consumatorului, conform OUG nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, și conform OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.

Principalele motive pentru care un client returnează un produs achiziționat online sunt:

1. Produsul s-a deteriorat pe timpul transportului

2. Produsul are un defect de fabricație

3. Produsul nu corespunde mărimii

4. Produsul nu este ceea ce își dorește clientul

5. Alte motive

!Atenție! Colet primit deteriorat!

Daca ați primit coletul deteriorat in urma transportului te rugam sa ne trimiți in maxim 48 de ore de la recepție un e-mail la adresa : lillianvizhadi@gmail.com E-mailul trebuie sa conțină: numele complet pe care a fost plasata comanda, nr. comenzii si câteva poze clare cu coletul si produsul/produsele afectate.

Pentru achizițiile online

  • Produsul are toate accesoriile atașate

    • produsul nu a fost purtat si se afla in aceeași stare ca in momentul primirii
    • eticheta atașată
    • factura si certificatul de garanție
    • ambalajele primite( cutie, punga, etc)
  • Timpul trecut din momentul recepționării produsului

    Termenul legal pentru acceptarea returului unui produs este de 14 zile din momentul in care ați ajuns in posesia produsului.

  • Clientul își asuma costul transportului tur-retur

    Excepții:

    - produsele au ajuns deteriorate din cauza transportului

    - produsele prezintă defecte de fabricație

    - clientul a primit alt produs (codul de produs nu corespunde cu cel comandat)

Pasul următor

Daca ești eligibil pentru returnarea produsului conform celor menționate mai sus te rugam sa completezi formularul de retur:

!ATENTIE! Coletul trebuie ambalat asa cum a fost primit!

Informare privind returnarea coletelor

Vă rugăm ca, în cazul în care doriți să returnați un produs, acesta să fie ambalat corespunzător, în aceeași stare în care a fost primit. Este important ca ambalajul să protejeze produsul pe durata transportului, pentru a evita eventualele deteriorări.

Atenție:

Dacă produsul returnat nu este afectat (nu prezintă urme de uzură sau daune si are eticheta atasata), dar nu a fost ambalat corespunzator, clientul va suporta costurile aferente ambalajelor personalizate, după cum urmează:

  • punga personalizata Lillian Vizhadi: 10 lei
  • cutie personalizata Lillian Vizhadi: 10 lei
    Mentionam ca acesta produse sunt oferite cadou de catre Lillian Vizhadi la achizitie, dar daca ele sunt returnate deteriorate, acesta constituie o cheltuiala suplimentara, iar clientul daca nu a ambalat coletul la fel cum a fost primit, va suporta cheltuielile in functie de ambalajele afectate!

Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!

  • Primire e-mail din partea Lillian Vizhadi

    După completarea formularului, veti primi un e-mail din partea noastră in carea va trebui sa ne trimiți poza cu produsul/produsele având eticheta atașată si accesoriile primite.

  • E-mail de aprobare al returului

    După primirea pozei/pozelor vei primii acceptul sau refuzul returului daca condițiile nu sunt îndeplinite. Daca totul este in regula, vom trimite un curier la adresa dumneavoastră in maxim 48 de ore lucrătoare

  • Acceptul returului

    Veți preda coletul așa cum l-ați primit, iar noi îl vom verifica in momentul in care ajunge la noi. După verificarea coletului veți primi un email de confirmare din partea noastră!

  • Returnarea banilor/ Schimbul produsului

    Daca totul este in regula, va vom returna banii in 14 zile din momentul recepției produsului sau vom trimite un nou colet cu produsul schimbat in maxim 48 h de ore de la primirea produsului in funcție de alegerea dumneavoastră.

1 din 4

Pentru achizițiile fizice

  • Produsul are toate accesoriile atașate

    • produsul nu a fost purtat si se afla in aceeași stare ca in momentul achiziționării
    • bonul fiscal si certificatul de garanție
    • ambalajele primite( cutie, punga, etc)
  • Timpul trecut din momentul recepționării produsului

    Termenul legal pentru acceptarea returului unui produs este de 14 zile din momentul in care a fost achiziționat.

  • Clientul își asuma costul transportului tur-retur

    Un produs poate fi schimbat o singura data! Daca doriți schimbul produsului prin intermediul website-ului va rugam sa aveți in vedere costul de transport tur-retur. Va mulțumim!

!Returnarea banilor este posibilă doar pentru achizițiile online!

Pentru achizițiile fizice este posibilă returnarea produselor doar prin schimbul cu un alt produs/alte produse in termenul legal de 14 zile. Produsul/Produsele vor fi schimbate cu produse de aceeași valoare sau mai mare, caz in care se va plăti diferența!

  • Primire e-mail din partea Lillian Vizhadi

    După completarea formularului, veti primi un e-mail din partea noastră in carea va trebui sa ne trimiți poza cu produsul/produsele si accesoriile primite(bon fiscal, certificat de garanție).

  • E-mail de aprobare al returului

    După primirea pozei/pozelor vei primii acceptul sau refuzul returului daca condițiile nu sunt îndeplinite. Daca totul este in regula, vom trimite un curier la adresa dumneavoastră in maxim 48 de ore lucrătoare

  • Acceptul returului

    Veți preda coletul ambalat corespunzător de către dumneavoastră într-o cutie care sa protejeze bijuteriile si accesoriile primite, iar noi îl vom verifica in momentul in care ajunge la noi. După verificarea coletului veți primi un email de confirmare din partea noastră!

  • Schimbul produsului

    Daca totul este in regula, va vom trimite un nou colet cu produsul schimbat in maxim 48 h de ore de la primirea produsului, iar transportul tur-retur va fi achitat ramburs la curier, la fel ca si diferența de preț daca alegeți un produs cu o valoare mai mare.

1 din 4